March 14, 2014

Handmade jewellery exhibition


Μία πολύ καλή μας φίλη η κα Μαρία Τσιρούκη ολοκλήρωσε χτες την πρώτη
 της έκθεση χειροποίητου κοσμήματος και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία
 να την επισκεπτώ!

Η έκθεση έλαβε χώρα στον εκθεσιακό χώρο ενός πολύ ζεστού και όμορφου 
καφέ που μέχρι σήμερα δεν είχαμε ανακαλύψει, όπου η κα Μαρία 
μας προσέφερε ζεστο τσαι με γεύση ρόδι.









Στην προσπάθειά της να αξιοποιήσει τον ελεύθερο χρόνο της και παράλληλα να εκφραστεί δημιουργικά άρχισε αυτοδίδακτη να φτίαχνει αξεσσουάρ και μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες κατέληξε με μία πολύ όμορφη συλλογή. 















Για να το εκτιμήσεις πρέπει να το δεις φορεμένο!
 Και εγώ βρήκα τι χαρά μου να δοκιμάζω..





Αυτός ο φιόγκος φωνάζει το όνομά μου!












   








  Η σειρά που μου άρεσε περισσότερο ήταν αυτή με τα statement necklaces σε έντονα χρώματα!








 






Παρ'ολα αυτά  
για αρχή προτίμησα να πάρω κάτι πιο ασφαλές, 
οπότε αυτό είναι το κολιέ που διάλεξα!







Πώς σας φάνηκε η έκθεση?
Εάν σας άρεσε κάποιο κομμάτι 
ή εάν έχετε κάτι στο μυαλό σας που θα θέλατε custom made
 είμαι σίγουρη ότι η κα Μαρία Τσιρούκη θα είναι πρόθυμη 
να σας εξυπηρετήσει!


Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί της στο email: matsirou@gmail.com








No comments:

Post a Comment