January 15, 2014

Red is the winner of the Golden Globes


Χτες το βράδυ απολαμβάνοντας λίγο χρόνο ξεκούρασης στον καναπέ μου παρακολούθησα την απονομή βραβείων Golden Globes και είπα να μοιραστώ τις δικές μου αγαπημένες και μη εμφανίσεις!


Ομόφωνα η Lupita Nyong'o ήταν η πιο καλοντυμένη της βραδιάς και συμφωνώ απόλυτα! Η ηθοποιός που εμφανιζόταν για πρώτη φορά σε απονομή βραβείων κατέπληξε με μία Dior τουαλέτα, με ενσωματωμένη κάπα, λιτή και πολύ κομψή. Το φόρεμα είχε ένα εκρηκτικό κόκκινο χρώμα που στην κάμερα έγραφε ακόμα καλύτερα από ότι στην φωτογραφία!  


Με κάπα επρόκειτο να παραλάβει το βραβείο της  και η Amy Adams μέχρι που οι στυλίστες της είδαν την Lupita και της αφαίρεσαν την κάπα αφήνοντας ένα όμορφο φόρεμα Valentino κάπως λιψό. 






H Emma Watson δίχασε με την επιλογή της να φορέσει ένα σύνολο Christian Dior με έμφαση στην ανοιχτή πλάτη που δεν την κολάκευε αρκετά από μπροστα. Προσωπικά όμως μου άρεσε πολύ η επιλογή και θεωρώ ότι σε σύγκριση με τους πειραματισμούς που κάνουν οι συνομήλικες της κατάφερε να παραμείνει κομψή και μετρημένη. Και πάλι να πω πόσο εντυπωσιακά έγραφε το κόκκινο...!



Δεν είναι γλυκούλα μωρε? Ϊσως να ήθελε λίγο ύψος  βέβαια το φόρεμα..



Επόμενη αγαπημένη από κάθε άποψη Sofia Vergara με τον ορισμό της λέξης τουαλέτα(= φόρεμα με γραμμή πριγκίπισσας όπως στα παραμύθια) του σχεδιαστή Zac Posen, ταλαιπωρήθηκε λίγο να κουβαλήσει το φόρεμα αλλά άξιζε τον κόπο! Από τις ομορφότερες γυναίκες της βραδιάς. Χάρμα οφθαλμών.





Ομοίως μου άρεσε πολύ και η Julianna Margulies 
με το Andrew Gn φόρεμά της  
σε συνδυασμό μαύρου και χρυσού
 τόσο στο φόρεμά της όσο και στα κοσμήματά της, 
που δεν θυμάμαι άν ηταν και vintage
 όπως ήθελε η τάση στα φετινά βραβεία.


Από τις έγκυες μέλλουσες μανούλες είδαμε
 την Olivia Wilde 
σε ένα αστραφτερό πράσινο Gucci φόρεμα 
που σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα μάτια της παρέπεμπε
 λίγο σε φίδι αλλά νομίζω ότι μου άρεσε. 


Επίσης η Kerry Washington ήταν εξίσου κομψή 
με το ruffled Balenciaga φορεμά της 


κάτι που δεν ισχυεί 
για την Drew Barrymore και 
το Monique Lhuillier φόρεμά της. Νο, Νο, Νο!


Και μιας και έπιασα τα no,no 
να πω ότι η μεγαλύτερη απογοήτευση 
της βραδιάς για μένα ήταν η
 Heidi Klum την οποία περίμενα με αγωνία 
μέχρι που είδα το τύπου chocker κολιέ της να βγαίνει από το
 αυτοκίνητο και στη συνέχεια είδα και το ασπρόμαυρο Marchesa φόρεμα και δεν το πίστευα...


Γενικά η επιλογή ασπρόμαυρου στο κόκκινο χαλί δεν μου άρεσε
 σε καμία έκδοση, ούτε της Hayden Panettiere με  Tom Ford


oύτε της νικήτριας Jennifer Lawrence με Dior,



ούτε και της Zoe Saldana η οποία όταν ρωτήθηκε για
 την επιλογή της είπε ότι ο σχεδιαστής Prabal Gurung 
της έστειλε το φόρεμα με ένα γράμμα 
που περιέγραφε πως έραψε το φόρεμα ειδικά για εκείνη 
και της εξηγούσε τις λεπτομέρειες, γεγονός 
που εκτίμησε τόσο ώστε δεν έψαξε για άλλο φόρεμα.Ας έιναι.


Οι μόνες που μου άρεσαν σε ασπρόμαυρη αμφίεση ήταν 
η Julia Roberts me to Dolce and Gabbana που 
εντάξει γενικά δεν άρεσε και όντως θα μπορούσε να φορέσει πολλά άλλα, 
αλλά εμένα δεν με ενόχλησε,
ίσως γιατι αυτό το λοοκ έχει γίνει πια κλασικό στα μάτια μου,
ίσως γιατι έχω γίνει πολύ συντηρητική



και η Diane Keaton 
που επίσης εμφανίζεται σχεδόν αποκλειστικά με κοστούμια
 αλλά μου αρέσει τόσο μα τόσο πολύ! 
Μακάρι όταν γεράσω να δείχνω κι εγώ έτσι κουλ.


Για τους κυρίους δεν έχω πολλά να πω..



παρά μόνο θα σχολιάσω το  Matthew McConaughey 
που ενώ δεν μου άρεσε καθόλου η επιλογή
 του πράσινου βελούδου από Dolce and Gabanna  
he somehow made it work! 
Και πήρε και βραβειάκι
και τα είπε και πολύ ωραία
και ήταν και ο πιο αυθεντικός τύπος εκεί μεσα! 


Εντάξει είναι το crush μου..



Όπως φάνηκε από τις αγαπημένες μου εμφανίσεις το κόκκινο ήταν το κυρίαρχο χρωμα στο κόκκινο χαλί καθώς έκανε περισσότερη εντύπωση σε αντίθεση με το ασπρόμαυρο που αν δεν ήταν στην κατάλληλη γραμμή και σχέδιο δεν απέδιδε αρκετά αισθητικά.
Φυσικά ύπήρχαν πολλές ακόμα αξιοσημείωτες εμφανίσεις, όμορφες γυναίκες και περίτεχνα φορέματα!
Εσάς ποιο ήταν το αγαπημένο σας?

No comments:

Post a Comment