November 19, 2013

Hot cocoa on a cold day




Γειά σας
Μετά από απουσία μερικών μηνών ήρθε η ώρα να επιστρέψω.
Απ 'οτι φαινεται ο καιρος έχει αρχίσει να κρυώνει αισθητά και αυτό προδιαθέτει ιδιαίτερα σε στιγμές χουχουλιάσματος στον καναπε με ρόφημα κακάο και αφθονη Kinder που μόλις έκλεψα από τον αδερφό μου. Τελευταία κάνω μια προσπάθεια να αντικαταστήσω το λατρευτό ρόφημα σοκολάτας με κακάο που είναι πολυ πιο υγειινό αλλα το οποίο προφανώς είναι πολυ πικρό και νερουλό με αποτέλεσμα να πεφτω με τα μούτρα και πάλι στις σοκολάτες #fail

Στο διάστημα που πέρασε απείχα απο το blogακι μου καθώς περνώ μια δύσκολη φάση αλλά συνειδητοποίησα ότι μου δίνει πολύ χαρά και αποφάσισα να αφήσω τον εαυτό μου να εκφραστεί πιο ελεύθερα χωρίς να προσπαθώ να περιοριστώ στις προδιαγραφές ενος fashion blog όπως αρχικα ξεκίνησα.

Μιας και ακόμα δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω τον υπολογιστή μου αρκούμαι στο να σκαλίζω τον εξωτερικο σκληρο μου δίσκο και να ξεθάβω υλικό απο προηγούμενα ταξίδια οπότε αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να μοιραστώ μαζι σας καποιες από τις εμπειρίες μου.Στο επόμενο post μου σκοπεύω να σας παρουσιάσω την έκθεση "Bodies" στη Νεα Υόρκη. Για κάποιες το θέαμα μπορεί να μην είναι πολύ ευχάριστο αλλά εγώ προσώπικά ενθουσιάστηκα και θα περιμένω να ακούσω τη γνώμη σας.

Και σε περίπτωση που δεν το προσέξατε απο εδώ και στο εξής θα γράφω και στα ελληνικά!

                                                                                                                         Φιλιά               
                                                                                                                          Μ.A.              

                                                                                                         


Hey guys
After being absent for some months it was time for me to come back.
The weather has gotten much colder and for me that means snuggling at the couch enjoying a cup of hot cocoa and lots of Kinder chocolate I just stole from my brother. Lately I 've been trying to to replace  chocolate drinks with cocoa drinks which are much healthier but not as tasty.They are actually bitter and watery and so I end up eating lots of chocolate instead.  #fail

It has been a while since my last post mainly because I am going through some rough times but I realized that blogging gives my pleasure, so I decided to let myself free and to express myself without trying to make this entirely a fashion blog as I had initially planed.

Since my computer isn't fixed yet, I spent my time digging at my external hard disk and finding pictures from my old trips, so I think this could be a good opportunity for me to share with you some of my experiences.For my next post I want to introduce you to "The Bodies Exhibition" in New York. Some of you might not find it very pleasant ; I personally loved it and I would like to hear your opinion.

                                                                                                                                         Kisses
                                                                                                                                           M.A.

No comments:

Post a Comment